مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-21اجتماعي

فارس من| 3 پارک بزرگ مشهد پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان دارد


سخنگوی معاونت عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای بانوانی که تمایل به استفاده از دوچرخه در معابر عمومی ندارند اما به این موضوع به عنوان یک فعالیت ورزشی علاقمند هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در پی ثبت سوژه ای با عنوان لزوم مناسب سازی اماکنی برای دوچرخه سواری بانوان در مشهد در سامانه فارس من خبرنگار فارس موضوع را از سخنگوی معاونت عمران حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد پیگیری کرد.

مجید بخت آزما در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: معابر شهری معابر عمومی هستند و منعی برای تردد هیچ کس وجود ندارد و در حال حاضر دوچرخه سواران خانم و آقا از این فضا استفاده می کنند.

سخنگوی معاونت عمران حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: منع دوچرخه سواری زمانی وجود دارد که رفتار خلاف عرفی از طرف افراد اتفاق بیفتد به عنوان مثال در مورد بانوان نداشتن پوشش مناسب یا حرکاتی مشابه منجر به منع آن ها می شود و در شرایط عادی مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر تعداد زیادی از بانوان در سطح شهر با دوچرخه رفت و آمد می کنند و کسی مانع آن ها نمی شود.

وی با اشاره به وجود مسیر 220 کیلومتری مخصوص دوچرخه در مشهد، گفت: برای رفاه حال شهروندان کل دوچرخه های قدیمی را جمع کردیم و به زودی نسل چهار دوچرخه یعنی دوچرخه های هوشمند را در ایستگاه های دوچرخه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| 3 پارک بزرگ مشهد پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان دارد

فارس من| 3 پارک بزرگ مشهد پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان دارد